wtorek, 9 października 2012

Make up i twój świat kolorów....

Dzisiaj chcę przedstawić bardzo prosty i delikatny, a zarazem bardzo elegancki makijaż
na codzień, pasujący zarówno dla blondynek jak i brunetek...
Podstawą każdego make up jest  doskonałe położenie podkładu
i pudru, bez tego cała reszta będzie nijaka.
Na powiece jednolity jasno-brązowy cień i mocno wytuszowane rzęsy.
Usta obrysowane konturówką o ton ciemniejszą od jasnobeżowego błyszczyku.
Brązerem lekko podkreślone policzki...
Całość bardzo efektowna...
 
 
 



11 komentarzy:

  1. Taki dla mnie na teraz prawda ? Wyprobujemy prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest. Ja mam zawsze problem z doborem cieni, albo się za bardzo błyszczy, albo jest zbyt matowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny make-up muszę wypróbować , najgorszy chyba problem z nałozeniem tego pudru , miłego ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczynki, jeżeli chcecie , chętnie Wam pomogę, piszcie z czym macie problemy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Alunia wypróbujemy Kochana ten make up..
    Sylwia firm z dobrymi cieniami jest od groma, oczywiście najlepsze są z tej, że tak powiem " górnej półki" , ale można znależć mnóstwo cudnych kolorów np. z Inglota..
    Jeżeli chodzi o podkłady i pudry , no to ja polecam Clinique , jest rewelacyjny , super się rozkłada i pokrywa wszystkie niedoskonałości. Do podkładu uzywaj zawsze gąbki i nie rozcieraj , tylko wklepuj, a puder sypki nakładaj grubym pędzlem.

    OdpowiedzUsuń
  6. łady make-up
    tylko ja brazów nie lubie ;(
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny.. i kolory też moje.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy blog sie zapowiada,z tego co przeczytalam to jestes przyjaciolka Ali,powodzenia z blogiem.Co do make up,bardzo podobaja mi sie kobiety z wycieniowanymi powiekami,natomiast mnie nie pasuja cienie.Mam za duze oczy i dlugie rzesy.Woqle to nie znam sie na make up,uzywam tylko podklad i tusz do rzes.Pikena z Ciebie kobietaÖ=

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga Madziu, ja będę tutaj stopniowo wklejała różne propozycje makijaży, dla każdego coś dobrego...także myślę że i dla siebie coś ciekawego znajdziesz...i dziękuję za komplement

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny blog,wspaniala praca,
    a ja sie ciesze na makijaz,potrafie zrobic sobie kreske na gornej powiece i umalowac rzesy ale nie potrafie rozprowadzic cieni do powiek:P,lubie makijaz w kolorach takich jak na zdjeciu,pozdrawiam serdecznie ,bede tutaj zagladala zawsze:Pi ciesze sie ze blokada jest usunieta,teraz moge cos nabazgrolic

    OdpowiedzUsuń
  11. super Eewelin i witam na moim blogu

    OdpowiedzUsuń